Det förekommer cookies på paulina.herhour.com. Genom att fortsätta läsa på paulina.herhour.com godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

Mitt 2015 – del 1

13:30 | januari 3, 2016

Så tacksam över året 2015. Jag har åstadkommit mer än tidigare år och utvecklats enormt mycket. Jag har hunnit med en del resor med vilket jag är evigt glad för. Mina nyårslöften för 2015 var att plugga upp min matte och söka in till högskolan. I januari började jag min mattekurs och hela januari bestod av plugg och träning i princip.
Jag tränade två terminer av Bikini Fit så middagarna bestod mest av det här! image
I februari fortsatte jag på samma spår, plugg och träning. Jag hann med att jobba en del också för att kunna ta ett break i slutet av februari och spendera nästan tre veckor i Thailand med vänner.
Vi spenderade en del tid på yoga och träning. IMG_3840DSC02342
När jag kom hem från Thailand mellanlandade jag hemma i Halmstad och njöt av långa frukostar och sällskap av familj och vänner.
Jag fortsatte att jobba och plugga mycket för att i slutet av mars ta nästa paus och en weekend i Barcelona.

Första gången jag besökte Barcelona så det var ju ett hektiskt schema och massa att se. DSC03722
Jag som älskar charkuteri hamnade ju i himmeln. Så mycket god mat, måste åka tillbaka snart och äta mer!DSC03637
Takterassen på vårt hotell hade utsikt över hela Barcelona så här spenderade vi tid och njöt av utsikten.

DSC03782DSC03969 DSC03976
Vi hyrde elcyklar och cyklade hela strandremsan för att spana in stranden och marinan.
Vi avslutade resan med en Robbie Williams konsert som var riktigt grym!image
I april jobbade jag mycket, två veckor i sträck var jag på sjön och när jag kom i land belönade mig med fina ATP sandaler.

Som kom bra till användning när vi åkte till Italien och hälsade på Charlotte!
Spenderade aprils sista dagar i Italien med mina bästa tjejer!
Vi var inne i Milano och åt lunch på en takterass där vi hade Duomo som bordsgranne. DSC05142 DSC05167
Vi myste runt på marknad i bynDSC05198DSC05203
Åt härliga luncher i solen mitt på torget i Monza. DSC05238Drömlunch!!!!DSC05242DSC05247
Spenderade mer tid på Milanos gator DSC05337
Och åt massvis med pasta DSC05316

Jag älskar ju verkligen att resa så jag är glad att jag har haft möjlighet att göra en mindre resa i månaden under år 2015. Det är lite det jag levt för kan vi ju se här. Jobbat och pluggat vid sidan av och jag är nöjd över att jag har ett jobb som tillåter mig att resa ofta! Ska summera andra halvan av året senare.